Tai daugkartinio naudojimo priemonė, suteikianti ugdymo procesui žaismingumo, leidžianti teorines žinias pritaikyti aktyvioje veikloje.

Ši daugkartinė mokymo priemonė – tai edukacinis žaidimas, skirtas padėti:

· vaizdžiai suvokti žodžio sandarą,

· įsiminti sutartinius žodžio dalių žymėjimo ženklus,

· veikiant praktiškai įtvirtinti žodžio dalių ir žodžio darybos būdų suvokimą,

· geriau suvokti žodžio dalių prasmę bei rašybą.

Tai yra vaizdinga, veiklą paįvairinanti priemonė, pritaikyta praktiniam, aktyviam darbui.

Priemonė tinkama naudoti tiek individualiam darbui, tiek grupinį darbą derinant su individualiu visoje klasėje.

Priemonę tikslinga naudoti 3 klasės pirmame trimestre. Kartojimui ir įtvirtinimui šią priemonę galima naudoti nuo 3 iki 6 klasės.

Priemonė yra padaryta iš patvarių medžiagų , kurių dėka priemonę galima panaudoti daug kartų, naudoti specialiųjų poreikių vaikų ugdymui, nebijant, kad priemonė bus suglamžyta ar kitaip sugadinta.

Pasiruošimas

  1. Kortelės dar nėra paruošti veiklai - pasiruoškime. Mums galėtų padėti mažosios, darbščiosios rankytės.

  1. Ant blogosios pusės priklijuokime lipniosios gumos gabalėlį.

  1. Suklijuokime korteles ant kortelių laikiklio.

  1. Kortelės yra laminuotos iš abiejų pusių - ilgalaikiam naudojimui.