Tai vienkartinio naudojimo priemonė, suteikianti ugdymo procesui žaismingumo, leidžianti teorines žinias pritaikyti aktyvioje veikloje.

Ši mokymo priemonė skirta padėti:

· geriau suvokti veiksmažodį,

· atskirti veiksmažodį nuo kitų kalbos dalių,

· atpažinti veiksmažodžio laikus.

Priemonė leidžia lietuvių kalbos ugdymą integruoti su technologijų pamokomis, lavina mokinių smulkiąją motoriką (gaminant ritinuką, karpant, klijuojant žolės-žodžių lapelius).

Priemonė tinkama naudoti tiek individualiam darbui, tiek grupinį darbą derinant su individualiu visoje klasėje.

Priemonė siūlo dvi skirtingas veiklas. 1 dalis primena veiksmažodžių laikus, moko išskirti veiksmažodį iš kitų kalbos dalių ir parinkti duotiems žodžiams tinkamą laiką. 2 dalis, priešingai negu pirmoji, moko nustatyti laiką ir parašyti pačiam trūkstamų laikų žodžius.

Tai yra vaizdinga, veiklą paįvairinanti priemonė, pritaikyta praktiniam, aktyviam darbui.

Priemonę tikslinga naudoti 3 klasės pirmame trimestre, supažindinant mokinius su veiksmažodžių laikais. Kartojimui ir įtvirtinimui priemonę galima naudoti nuo 3 iki 6 klasės.

Užduotėlėms atlikti yra reikalingi klijai ir rašymo priemonė.