Tai daugkartinio naudojimo priemonė, suteikianti ugdymo procesui žaismingumo, leidžianti teorines žinias pritaikyti aktyvioje veikloje.

Ši mokymo priemonė skirta padėti:

· geriau suvokti kalbos dalis,

· atskirti kalbos dalis pagal požymius.

Tai yra vaizdinga, veiklą paįvairinanti priemonė, pritaikyta praktiniam, aktyviam darbui.

Priemonė tinkama naudoti tiek individualiam darbui, tiek grupinį darbą derinant su individualiu visoje klasėje, taip pat tinka darbui su specialiojo ugdymo poreikių turinčiais mokiniais.

Priemonę tikslinga naudoti 3 klasės pirmame trimestre. Kartojimui ir įtvirtinimui šią priemonę galima naudoti nuo 3 iki 6 klasės.

Priemonė yra padaryta iš patvarių medžiagų , kurių dėka priemonę galima panaudoti daug kartų, naudoti specialiųjų poreikių vaikų ugdymui, nebijant, kad priemonė bus suglamžyta ar kitaip sugadinta.

Pasiruošimas

  1. Lapeliai dar nėra paruošti veiklai - pasiruoškime. Mums galėtų padėti mažosios, darbščiosios rankytės.

  1. Paimkime vieną iš lapukų laikiklių. Išskaidykime lapelius. Ant blogosios pusės priklijuokime lipniosios gumos gabalėlį.

  1. Suklijuokime lapelius į knygutę.

  1. Lapeliai yra laminuoti iš abiejų pusių - ilgalaikiam naudojimui.