Tai daugkartinio naudojimo priemonė, suteikianti ugdymo procesui žaismingumo, leidžianti teorines žinias pritaikyti aktyvioje veikloje.

Ši mokymo priemonė skirta padėti:

· geriau suvokti veiksmažodžio laikus,

· įsiminti asmenis,

· įsiminti asmenuojamų veiksmažodžių galūnes.

Priemonė įgalina mokinius veikiant praktiškai pritaikyti asmenavimo taisykles, ugdymo procesui suteikia žaismingumo.

Duota pavyzdžių lentelė gali palengvinti darbą specialiųjų poreikių vaikams.

Tai yra vaizdinga, veiklą paįvairinanti priemonė, pritaikyta praktiniam, aktyviam darbui.

Priemonė įgalina mokinius aktyviai veikiant pritaikyti teorines žinias, bendradarbiauti, komunikuoti tarpusavyje.

Priemonę tikslinga naudoti 3 klasės pirmame trimestre, supažindinant mokinius su žodžio dalimis bei darybos būdais. Kartojimui ir įtvirtinimui priemonę galima naudoti nuo 3 iki 6 klasės.

Priemonė yra padaryta iš patvarių medžiagų , kurių dėka priemonę galima panaudoti daug kartų, naudoti specialiųjų poreikių vaikų ugdymui, nebijant, kad priemonė bus suglamžyta ar kitaip sugadinta.

Pasiruošimas

  1. Lapeliai dar nėra paruošti veiklai - pasiruoškime. Mums galėtų padėti mažosios, darbščiosios rankytės.

  1. Paimkime vieną iš lapukų laikiklių. Išskaidykime lapelius. Ant blogosios pusės priklijuokime lipniosios gumos gabalėlį.

  1. Suklijuokime lapelius į knygutę.

  1. Lapeliai yra laminuoti iš abiejų pusių - ilgalaikiam naudojimui.