Tai priemonė, suteikianti ugdymo procesui žaismingumo, leidžianti teorines žinias pritaikyti aktyvioje veikloje.

Ši mokymo priemonė skirta padėti:

· vaizdžiai suvokti žodžio sandarą,

· įsiminti sutartinius žodžio dalių žymėjimo ženklus,

· veikiant praktiškai įtvirtinti žodžio dalių ir žodžio darybos būdų suvokimą,

· suvokti priešdėlio prasmę bei rašybą.

Tai yra vaizdinga, veiklą paįvairinanti priemonė, pritaikyta praktiniam, aktyviam darbui.

Priemonė įgalina mokinius aktyviai veikiant pritaikyti teorines žinias, bendradarbiauti, komunikuoti tarpusavyje.

Priemonę tikslinga naudoti 3 klasės pirmame trimestre, supažindinant mokinius su žodžio dalimis bei darybos būdais. Kartojimui ir įtvirtinimui priemonę galima naudoti nuo 3 iki 6 klasės.

Priemonė yra padaryta iš patvarių medžiagų , kurių dėka priemonę galima panaudoti daug kartų, naudoti specialiųjų poreikių vaikų ugdymui, nebijant, kad priemonė bus suglamžyta ar kitaip sugadinta.

Pasiruošimas

  1. Lapeliai dar nėra paruošti veiklai - pasiruoškime. Mums galėtų padėti mažosios, darbščiosios rankytės.

  1. Paimkime vieną iš lapukų laikiklių. Išskaidykime lapelius. Ant blogosios pusės priklijuokime lipniosios gumos gabalėlį.

  1. Suklijuokime lapelius į knygutę.

  1. Lapeliai yra laminuoti iš abiejų pusių - ilgalaikiam naudojimui.